Tuesday, February 5, 2013

Taylor Swift is Angel Bartát utánozza! Képek!

FOR ENGLISH CLICK HERE


Angel Barta vagyok, író és divattervező. Marc Jacobs már 5 éve az én ötleteimet másolja a beleegyezésem nélkül. A blogomon több cikket is írtam arról, hogyan is lehetséges ez, hogy a híres divattervező egy magyar lányt másol.

Miley Cyrus-t is Marc Jacobs irányítja. A legújabb klippje a 'We Can't Stop' is Marc Jacobs ötlete volt. Miley úgy táncol, ahogy MJ akarja. Marc először lemásolta a tavaly nyáron készült képemet a 2013. Februári divatbemutatóján, ahova meg hívta Mileyt, sőt utána rávette a fiatal énekesnőt, hogy ő is úgy öltözzön fel.


Miley mostanában mindenhol magasderekú shortban, haspólóban és combig érő csizmában, vagy combfixben jelenik meg.
Miley Cyrus a Marc Jacobs private vacsoráján 2010-ben, Savannah, Georgiaban, on October 14.

Miley és Robert Duffy ( Marc Jacobs üzleti partnere)

   A facebook oldalamra 2011-ben tettem fel először a nyári képeimet a vintage stílusú fürdőruhámban...
Következő nyáron már nem csak én viseltem ezt nem hétköznapi darabot strandon, hanem már a híres Taylor Swift is ugyanolyan fürdőruhát viselt, mint én.

Hogy lehetséges ez? Marc Jacobs nagyon-nagyon közeli viszonyban van Rachel Zoe-val, aki a leghíresebb stylist Hollywoodban. Minden hírességet ő öltöztet. Marc az ő segítségével tudja a sztárokra ráadni az én saját tervezésű ruháim másolatait... például ennek a bikininek Tayloron nincs is márkája, direkt varratta rá Marc Jacobs az én fürdőruhámról.

 
Rihanna









Katy Perry


















Miley Cyrus














Marc hogyan nyomaszt engem 5 éve és futtatja a magyar modelleket, részletek: katt ide

Itt olvashatjátok el a cikket, amiben Marc írt rólam a híres New Yorker magazinban, 2008-ban amikor behívott engem a Louis Vuitton irodába, ahol levette a méreteimet és azt mondta topmodellt csinál belőlem... Még a Tokaji Aszút is megemlíti. A cikket elolvashatjátok magyarul ITT.
 
A saját készítésű Louis Vuitton Backstage videóm itt látható
 
Sofia Coppola hogyan másolta le az ötleteimet, megnézhetitek itt
 
A Chanelnél is van kapcsolata Marcnak, így tudta betenni az egyik magyar modellt, a Chanel kampányba... A Chanelről olvashattok ITT.

Hogyan irányítja Lady Gagát és a legújabb kampányt, amit rólam másolt Marc Jacobs megnézhetitek itt.
 
Marc Jacobs legjobb barátja Kanye West lelopta a magyar Omega slágert!
 
Király Tamás 3 héttel a halála előtt találkozott Marc Jacobsszal Párizsban, részletek
 
A Lookbook-omat, a saját tervezésű ruháimmal, megnézhetitek a weblapomon
 
Hogyan követtet kémekkel Marc Jacobs? Részletek

No comments:

Post a Comment